Bona 2010 04 25

Disciplin: Hoppning
Plats: Heda
Klasser: 90 cm+100 cm

Världens bästa häst! Helcool idag, lugnare än nånsin och lite mer allert än tidigare. I 90 cm smet hon förbi ett räcke och jag hade nog kunnat korrigera det men blev så paff eftersom hon aldrig brukar göra det att jag inte riktigt kom till handling. När vi red an igen fick vi en rivning men för övrigt kändes det som en kanonrunda.
I 100 cm var hon lika duktig fast bättre :) Jag var mer beredd på eventuella utrymningsförsök men hon gjorde inga. Första språnget blev dunderstort, resten av banan flöt på kalasfint! Tyvärr drev jag inte tillräckligt genom en kort väg till oxer så där fick vi ett stopp. Helnöjd iallafall :D

Att jobba på: Behålla tempot i skarpa kurvor och korta vägar.

Kommentarer
Postat av: N

Jättefin blogg, allt bra me dig? :D

2010-04-27 @ 20:34:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0