Bona Banhoppningsträning 2010 04 18

Disciplin: Hoppning
Plats: Assedun
Klasser: 90 cm+100 cm

Ponnilputt var sjuuukt duktig, helcool i princip hela tiden. Red fram henne på graman en liten stund, vet inte om de gav något men hon var iallafall tillräckligt avslappnad, lite avtrubbad så jag gjorde endel tempoväxlingar och försökte speeda upp henne. När vi kom in i ridhuset inför 90 cm blev hon ledsen över att vara ensam och första spånget blev dåligt men resten blev kanon! I 1 m var hon mer avslappnad men första språnget blev dåligt här med och så tappade jag tyglarna :p Men de gick och vi var felfria!! Gudars vad glad jag var efteråt!

Att jobba på: Tempot kunde vart lite bättre men på de stora hela är jag sjuuukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0