Bea 2010 02 25

Idag var vi vågade och gav oss iväg på en liten skogstur (på plogade vägar, annars drunknar man om man är liten ponny). Hon är så himla duktig den där lilla skrutten! Jag tömkörde henne och vi gick på vägar vi aldrig varit förut. Hon traskar på med spesade öron ändå (får jag påminna om att hon är 3 år och är tömkörd 4-5 ggr, annars har hon inte gjort så mycket i livet), en farbror höll på att riva ner snö från taken. Honom kollade hon lite på men fortsatte gå! Och hon är så himla positiv och framåt hel tiden, kalaskul att trava tycker hon, svänga går bättre och bättre, stannar gör hon snällt men man ser att hon gärna hade fortsatt gå. Jag önskar jag var 30-40 kg lättare så jag kunde börja rida lite på henne! Försöksbarn efterlyses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0