Bea 2010 06 15

Marion min vän var med till stallet idag och eftersom hon har en så himla perfekt storlek för att rida alla sorters hästar fick hon såklart äran att sitta upp på Bea!! Målet idag var att trava under ryttare så jag red Bona och Marion red efter på plutten. Jag älskar den där ponnyn. Hon visste exakt vad hon skulle göra och skötte sig galant! Hade nog inte ens behövt draghjälp, hon bryr sig liksom inte :p Marion travade iallafall flera sträckor utan problem och Bea verkade helt tillfreds med det, pigg och glad :) Hon var inte ens trött efteråt, jag vet inte vart hon fått konditionen ifrån med tanke på att det är väldigt sällan jag ens hinner tömköra henne. Underbara häst, gör mig stolt varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0