Bona 2010 06 23

Disciplin: Hoppning
Tränare: Annelie
Red några av vägarna som var med på banan igår samt lite sneda anridningar och böjda spår. Mina vägar var skit som vanligt och avståndsbedömningen var noll. Annelie förmanade mig lite och SEN, så föll vägarna på plats! Helt fantastiskt! Även om jag förstår vad tränaren säger så brukar jag behöva höra orden på ett speciellt sätt eller av en speciell person för att dom ska falla på plats i hjärnan min. Idag var en sån dag då orden föll på plats så nu tror jag att jag kan rida bra vägar! Flickebarnet tittar efter en linje i marken att rida efter och så rider hon där! Vi slutade ganska tidigt eftersom Bona hoppade igår och tävlar på söndag men jag var helnöjd, vägarna föll ju på plats liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0