Bona 2010 03 11

Disciplin: Hoppning
Tränare: Annelie

Idag kände jag mig väldigt privilegierad. Världens bästa tränare höll lektion trots att det bara var jag som skulle rida vid 17 och jag inte kunde senare. Världens bästa Casandra följde med och supportade och filmade totalt 30 min! Det är lång tid att hålla i en kamera. Och såklart världens bästa Bona som är helt underbar.

Jag är lat idag så jag orkar inte skriva något om ridpasset mer än att jag som vanligt måste rida på framåt och inte i någon mesig b-ponnytakt och försöka komma ihåg att se vägen så att ponnyhäst landar i rätt galopp. Och btw, Annelie tyckte vi kunde starta 1 m! Eller hur tänkte jag men det känns ju kul att någon tror på ens förmåga, även om den är väldigt begränsad än sålänge :) Lastade Bona själv också förresten både dit och hem!! Fina flickan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0