Bona 2010 05 16

Disciplin: Dressyr
Plats: Heda
Klasser: LC:2+LB:1

Världens finnaste ponniskrutt på framridingen, kalasfina travökningar, galoppfattningarna funkade åt båda håll, övergångarna helt okej och hon var eftergiven och fin. I LC:2an tappade jag henne och de blev lite sissådär… En felridning också men helt okej. Jag är definitivt nöjd med prestationen men tror att vi hade kunnat göra lite bättre. Inför LB:1an var hon helt galet fin! Tyvärr började jag rida fram alldeles för tidigt så vi fick skritta ca en kvart och när de väl var dags höll jag på att komma försent till start! Klantigt. Jag tyckte hon var fin under programmet men jag red slarvigt själv och fick inte fram någon mellantrav, sabbade galoppfattningarna totalt och red fel väg två gånger. Ops. Men vi tar dom nästa gång. Bona var i alla fall bäst och det är jag helnöjd med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0